Pololetní sebehodnocení
SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ 1. POLOLETÍ II. ROČNÍKU
Jde mi to výborně
Vím, oč se jedná, ale ještě musím přidat.
To jsme vážně probírali?
Musím se to doučit!
Jméno : Učivo 1. pololetí 2 třídy |
Sebehodnocení |
ČJ: - hlasité čtení - je plynulé, výrazné – správně končím větu - tiché čtení - čtu hbitě, rozumím a dokážu zopakovat význam - Vyprávěl jsem spolužákům alespoň o 1 knize - umím si půjčit knihu v knihovně. Znám některé spisovatele a ilustrátory. Čtu rád a každý den. Vím, že dobře číst je důležité. |
|
KSV- Dokážu se vyjadřovat ve větách. - Poprosím o pomoc a poděkuji, omluvím se. Zdvořile se zeptám. - Dokážu popsat osobu. Vyprávím krátkou příhodu. |
|
- Píšu čitelně, tvary písmen, sklon a velikost je většinou správná - v sešitech zbytečně neškrtám, dodržuji úpravu |
|
- Věta – poznám a utvořím druhy. Píši velké písmeno a tečku (?,!). - Slovo – chápu význam - synonyma, protikladná, nadřazená… - Abeceda – vyjmenuji, řadím slova - Slabika – správně dělím slova, dodržuji dělení na konci řádku - Hlásky - vyjmenuji samohlásky, správně píši čárky - vyjmenuji souhlásky tvrdé a měkké – správně píši y - i |
|
M: - hbitě sčítám a odčítám přes desítku - orientuji se na číselné tabuli a na ose, porovnávám čísla do 100 - sčítám a odčítám dvojciferná čísla bez přechodu desítky - poradím si se zápisem a řešením slovní úlohy |
|
G: - rýsuji úhledně čáry přímé, úsečky, body, - znám názvy geometrických tvarů, těles, druhy čar |
|
NS – dodržuji pravidla chodce, poznám a pojmenuji některé značky - orientuji se v ročních obdobích – popíšu změny v přírodě na podzim a v zimě. Vyjmenuji měsíce a dny v týdnu. - znám názvy druhů zeleniny a ovoce, druhy ovocných stromů - poznám některé stromy podle listů, znám jehličnaté stromy - pojmenuji části lidského těla. Rozliším úraz a nemoc, vím, co je to prevence. Vyjmenuji lidské smysly. - znám důležitá telefonní čísla. |
|
HV - znám slova písní, které jsme se učili, vytleskám rytmus. Při zpívánímje mě slyšet, protože zpívám rád. - umím vyslechnout hudební ukázku |
|
VV a PČ – připravím si pomůcky a uklidím po práci svoje místo - snažím se pracovat co nejlépe – většinou se mi to podaří |
|
TV – cvičím rád. Dodržuji pravidla, abych nezranil sebe, ani ostatní. |
|
Chování - Dodržuji pravidla. Jsem kamarád a dobrý spolužák. |
|
MOJE DOVEDNOSTI PŘI UČENÍ VE ŠKOLE
Když se učím |
ano |
občas |
ne |
Podle potřeby plánuji, jak a co se budu učit. |
|
|
|
Přemýšlím o tom, co se učím. Proč se to učím? |
|
|
|
Soustředím se na učení. |
|
|
|
Když mi něco nejde |
ano |
občas |
ne |
Poradím se s někým. |
|
|
|
Zkusím to, a dokončím práci. Pracuji, jak nejlíp umím. |
|
|
|
Přemýšlím, proč mi to nejde. Můžu s tím něco dělat? |
|
|
|
Když se domlouvám |
ano |
občas |
ne |
Přemýšlím o tom, co říkají druzí. Neskáču jim do řeči. |
|
|
|
Umím se zdvořile zeptat, poprosit a poděkovat, omluvit, vysvětlit. |
|
|
|
Umím napsat vzkaz, dopis. Krátce a dobře. |
|
|
|
Když pracujeme spolu |
ano |
občas |
ne |
Dohodneme se na rozdělení práce, úkolů. |
|
|
|
Jsem aktivní, nečekám, až to udělají ostatní. |
|
|
|
Dodržuji pravidla. |
|
|
|
Když je rozhodnutí na mě |
ano |
občas |
ne |
Dokážu se rozhodnout tak, aby byl výsledek co nejlepší pro všechny. |
|
|
|
Myslím na druhé a vážím si jich. |
|
|
|
Plním své povinnosti, pomáhám. |
|
|
|
Když pracuji |
ano |
občas |
ne |
Dodržuji bezpečnost a dohodnutá pravidla pro práci. |
|
|
|
Práci dokončím, jak nejlépe umím. |
|
|
|
Náhledy fotografií ze složky Slavnosti zkoušek -pololetí