Sebehodnocení - únor 2013
ÚNOR 2013
Zeleně - líp to už nejde/ žlutě - dobré, ale šlo by to vylepšit/ modře - nic moc, musím trénovat/ červeně - katastrofa, asi jsem chyběl - musím se to doučit.
Č KSV |
Dokážu vyprávět příběh podle obrázkové osnovy. Napsal jsem správně popis koně. |
|
Č PSANÍ |
Při psaní nezapomínám na velká písmena - čárky - háčky - tečky a otazníky. |
|
Č ČTENÍ |
Mám přečteno ____ knih. Zajímám se o Noc s Andersenem. Čtu rád/a a často. |
|
Č JAZYKOVÁ VÝCHOVA |
Správně píšu slova s dě -tě - ně. Opisuji bez chyb slova s bě - pě - bě - vě - mě - i když tam slyším něco jiného. Pochopil jsem, k čemu potřebuji utvořit jiný tvar slova a slova příbuzná. |
|
MATEMATIKA |
Sčítám do 20 s přechodem, jak když bičem mrská. Dokážu lehce přeladit na příklady do 100 (5 + 7, 55 + 7). Vím, co je to úsečka. Dokážu ji lehce narýsovat. Mám ostrou tužku. |
|
NS |
Vyjmenuji měsíce, zařadím je k ročním období, vím kolik mají dní. Vyjmenuji dny v týdnu. Poznám, kolik je hodin. Vím, co je to režim dne. |
|
HV |
Zpívám rád a snažím se naučit slova písniček. Vím jak se jmenuje poslední píseň, kterou jsme se učili. |
|
TV |
Dodržuji pravidla při hrách i po jejich skončení. Moje bruslení se zlepšilo |
|
PČ , VV |
Rád pracuji s hlínou a daří se mi to. Spolupracoval jsem na koláži o divadle. |
|
KAMARÁDI |
Snažím se, abych kamarádům dopřál jejich odpočinek. Nekřičím, neběhám po třídě. |
|
PRAVIDLA |
Mám v pořádku pomůcky: sešity (když popíšu, hned mám nový), pero, ořezané pastelky, tužky, lepidlo a nůžky, gumu, pravítko. |
|